Monday, May 24, 2010

Yang Tak Disangka-sangka..

A'salam..

Hermmm Lama jua aku tidak meng'update' ini blog...huhu..

Tak tau nak update ape...

rase macam nak carik cyber member swoh diowg post bende2 menarik dalam email aku..then aku post kat sini..huhuh

hmmm..tp ntah lah...ape dah merepek nih..so,bekenaan dengan entri kali ni..

Yang tak disangka-disangka...

Apa yang tak disangka-sangka nih..actly my long lost girl that i admire...hehe

nak dijadikan cite..si die ni adelah girl admire ku sejak 8 tahun dulu..kalo lapan taun dulu..

2010 - 8 = 2002..

so time tu aku tingkatan 2..haha..masih bebudak lagi an..??masih bodo2 lagi...main tepi parit bagai..ahahaha..

tapi tu laaa...8 tahun aku lost contact ngan die..setahun je sekalas ngan die time 2002 tu..pastu tingkatan 3 aku pindah pontian..

bepindah randah kehidupan ku ini..huhuhu..

setelah sekian lama aku berjalan jumpa pelbagai org..last-last jumpe balik die..jumpe die pon coz..die plak kwn kepada kwn aku kat poli...dak teknik kluang..

pusing-pusing situ jugak org yg aku jumpe...malaysia kecik je meyh..sapa kata besar..huhu

dulu malu2 ngan die..biase lah..budak2..tak pandai nak berkomunikasi kan..hehe

tapi skang nih..tuhan da bagi peluang..tak kan ku lepaskan peluang yg dianugerahkan kepada ku ini..kan ku gunakan sebaik2 mungkin..InsyaAllah..ku mohon keberkatan darimu ya Allah...

Amin~..

Bak kata Tomok.."Sejarah Mungkin Berulang"~~..huhuk..

-EnD-

0 Komen Korang: