Friday, March 27, 2009

Aku Nak Ingatkan..

Hari ni aku ade kelas Kejuruteraan Bekalan Air Dan Air Sisa..

Macam biase laa lambat sket dlm 10 minit..huhu..susah r nak cepat walaupun bangun seawal 6 pagi..tp g kelas mesti 8.10 pagi..adeiyai..aku pun xtau laa bile nak cepat neyh..
bahaye tol klu da keje sok..punchcard madah merah je macam time prektikal dulu..haha..

Hmm actly hari ni ade test kedua untuk subject ni..Tapi alhamdulillah bleyh jawap sket²..heheh..tawakal je laa..aku pun malas nak pikir..kalau aku pikir kang makin runsenk kepala aku pun jadi mereng nnt..

Pas habis kelas aku pun balik umah siap² untuk meluangkan masa untuk projek aku bukan awek aku (Beruntung sape nak kat aku)..huhu..hari ni kitorg wat 11 kiub konkrit dan 3 kiub untuk beam..haa amek kau..penat dye xyah cite ah..kang bosan plak korang bace coretan aku pasal penat..habis wat projek dalam jam 1.38 (lebeyh kurang ah)..seb baik sempat pegi sembahyang Jumaat..Alhamdulillah dapat juga tunaikan walaupun dalam keadaan penat ya amat..

Harini jugak kene antor eseimen Kej. Tapak..adoi..xwat lagi nie..nak xnak terpakse laa wat jugak..terpakse aku gagahkan diri aku untuk meng-copy..huhu..asalkan siap..bagi aku markah Penilaian Beterusan atau Carry Mark ni pandai² laa nak idop..time final nnt baru buat betul² n jujur sejujurnya..kn,kn..??hahaha

Last skali..

Aku nak ingatkan supaya datang kelas On time!!

Aku nak ingatkan supaya prepare awal² sebelum test!!

Aku nak ingatkan supaya papehal sekali pun jangan tinggal solat!!

Aku nak ingatkan supaya wat sendiri eseimen jangan asek nak copy je!!

Tapi peringatan ni bukan untuk aku je..
Korang bace korang pun ingat laa ye..

-EnD-

2 Komen Korang:

Anonymous said...

wuwuw ade gak blog ya, leh lepas tekanan kat sini
nice2
=]

RazeonX said...

huhu..thanx beri feed bax mrs neesa..hehe